A SĂRUTA -  sărút, vb.-   A (se) atinge cu buzele în semn de respect, de prietenie, de umilință sau ca o manifestare erotică. Aceast...

Ce semnifica un sarut

A SĂRUTA -  sărút, vb.-  A (se) atinge cu buzele în semn de respect, de prietenie, de umilință sau ca o manifestare erotică.

Aceasta e semnificatia sarutului pe care ne-o da DEX-ul. Sarutul a evoluat de-a lungul timpului, avand diverse semnificatii, astfel in trecut un sarut pe obraz insemna tradare, in Europa 3 saruturi pe obraz semnifica respect. Eu am ales sa va prezint semnificatia sarutului dintre 2 indragostiti pe anumite parti ale corpului cat si semnificatia diferitor denumiri de saruturi. 

Sarutul pe obraz - am nevoie de tine;
Sarutul pe gat - te doresc;
Sarutul pe buze - te iubesc;
Sarutul mainilor - respect, prietenie;
Sarutul pe nas - esti asa de dragut (draguta);
Sarutul cu ochii inchisi - eu m-am indragostit de tine;
Muscarea buzelor in timpul sarutului - sunt gelos (geloasa);
Sarutul francez  - buzele deschise, gura deschisa, limba mangaie cavitatea bucala a partenerului
Sarutul buze-buze - singurele parti ale corpului de care va puteti atinge sunt buzele cu buze;
Sarutul Zorro - duelul dintre limbi;
Sarutul in somn - va sarutati partenerul in timp ce doarme;
Sarutul de trezire - va sarutati fin partenerul in timp ce doarme, apoi din ce in ce mai pasionant pina ce se trezeste;
Sarutul fluture - mangaierea cu ajutorul genelor a fetei partenerului;

Sa credeti sau nu in semnificatiile de mai sus e alegerea voastra. :)

0 comentarii:

Daca ai intrebari, sugestii, pareri, nu ezita sa-mi scrii :)