Atunci când am confecționat această jucărie pentru bebelușul meu, nu m-am așteptat să-i placă atât de mult, dar iată că a avut succes. ...

Jucărie pentru copii || DIY pas cu pas + VIDEO

Jucărie cu sclipici pentru copii

Atunci când am confecționat această jucărie pentru bebelușul meu, nu m-am așteptat să-i placă atât de mult, dar iată că a avut succes. De aceea m-am gândit că și altor mame le-ar plăcea să confecționeze pentru bebelușii lor jucării ce să-i țină ocupați și curioși de lumea înconjurătoare. 
Nu știam cum să o denumesc, de aceea îi zic Jucărie cu sclipici, exact acel sclipici ce se vede și în ochii inocenți ai puiului de om.
Vreau să menționez că acest DIY nu este doar pentru jucăria cu sclipici pentru bebeluși, dar acești pași pot fi folosiți în confecționarea unui suvenir din sticlă cu ”sclipici”, căci dacă veți alege sclipiciul alb ca și zăpăda veți obține un suvenir cu o ”ninsoare în sticlă”. Vă îndemn să urmăriți video de mai jos.

📌 Vom avea nevoie de:

  • pet de 0,5 litre
  • gelatina 5 g
  • sclipici de diferite culori

🐾  Pași de urmat:
1. Turnăm apă într-o sticlă de masă plastică de 0,5 litre, plină dar nu până la vârf.

2. Dacă aveți gelatină granulată (ca și în cazul nostru) puneți la înmuiat în apă rece pentru 5 - 10 minute, în caz contrar folosiți gelatina conform instrucțiunilor de pe ambalaj.

3. Dizolvăm gelatina în baie de aburi, după care o turnăm în sticla cu apă.

4. Adăugăm și sclipicii de multeculori, în cantitățile dorite.

5. Amestecăm bine. Nui vă faceți griji pentru spumă, cu timpul se va așeza.



0 comentarii:

Daca ai intrebari, sugestii, pareri, nu ezita sa-mi scrii :)